מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור 

הוסף לעגלה

מרסס צבע חשמלי מומלץ

6c5e4f6c9a5eeaaf06fb068196f1d70b

 

מה הופך מרסס צבע חשמלי לטוב ומומלץ? זה שהוא משיג תוצאות אחידות על פני השטח, זה שקל לעבוד איתו מבחינת משקל ותכונות וזה שהוא גם עמיד בפני שחיקה וגם אמין עם תקופת אחריות ארוכה. אז אם אתם אנשים מקצוענים וחובבנים שצובעים אופנועים, אופניים, אומנות, גרפיטי, קירות, רהיטים ובעצם כל דבר רלוונטי אחר – כדאי שתכירו את הדגמים המומלצים בחירה נכונה של מרסס צבע חשמלי מומלץ היא משימה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, יש הרבה סיבות להפעיל אקדח צבע חשמלי והרבה סוגים שונים של משטחים או פריטים שאותם רוצים לצבוע. אז מטבע הדברים, מרסס צבע חשמלי מומלץ לפריט אחד לא בהכרח יתאים למשטח אחר. לכן, ההמלצה היא עניין סובייקטיבי והתפקיד שלנו הוא קודם כל להגדיר מה בדיוק אנחנו מחפשים להשיג.שנית, בחירה של מרסס צבע חשמלי מקצועי שונה מזו שרלוונטית עבור חובבנים.בלי קשר לשאלה מה בעצם אנחנו רוצים לרסס באמצעות המוצר החשמלי, עלינו להביא בחשבון את מידת הניסיון שלנו: האם אנחנו יודעים לעבוד עם מרסס צבע חשמלי מקצועי? האם עדיף לנו מרסס צבע חשמלי נטען, כי אנחנו יוצאים איתו הרבה לשטח, או שמא עדיף מוצר זול ויתר עם חיבור קבוע לחשמל.

מרסס צבע חשמלי מחיר וביצועים

רק אחרי שנענה על השאלות הללו ונגדיר את האופי של הפרויקט, נוכל לקבל מידע אמין על מרסס צבע חשמלי המלצות ולהשתמש בהן. מצד שני, אין ספק שקיימים גם פרמטרים אובייקטיביים שעשויים להטות את הכף. אז אם מתמקדים בהם, רואים לדוגמא שמבחינת תכונות של מרסס צבע חשמלי מחיר טוב יכול גם ללכת מעולה עם ביצועים טובים. הנה למשל כמה דגמים מובילים של מרססי צבע חשמליים וכל היתרונות שניתן להפיק באמצעותם:

מרסס צבע אוויר טמבורטקס של חברת HUNTER 210115-003

c27792ccf7e979f60752d4ad575d4c07

זהו מרסס צבע חשמלי הנטר שיש מאחוריו עדת מעריצים גדולה מאוד. הוא נחשב מרסס צבע חשמלי מומלץ בגלל כניסת אוויר 1/4, מיכל של 4.5 ליטר וקוטר פיה אידיאלי של 1.8 מ"מ והעבודה איתו נקייה, קלילה ומהירה. הערך המוסף הוא לא רק המותג האנטר מאחורי מרסס הצבע הזה, אלא גם משאבה רבת עוצמה שמסוגלת להוציא לראש המרסס את הצבע בצורה שווה ואחידה על כל המשטח. מרסס צבע אוויר טמבורטקס של חברת HUNTER הוא פתרון מעולה לשלל צרכים ומטרות. הוא מומלץ על ידי מרססי צבעי מקצועיים, שכיח גם בתחום האמנות ויכול לשמש בתור מוצר כניסה לתחום עבור חובבנים. את המוצר הזה אפשר להשיג באתר שלנו תוך זמן אספקה קצר של עד 4 ימי עסקים והוא מגיע עם אחריות של 12 חודשים

 

לרכישה>>

מרסס צבע חשמלי 450 וואט TT3506 TOTAL

fff9d665fcb8480459fd54b494e0fae8

הדגם הבא מציע שילוב מושלם בין תנוחה ארגונומית אופטימאלית לבין ביצועים מרחיקי לכת. זהו מרסס צבע שמגיע למתח עבודה של 450 ואט עם קיבולת מיכל של 800 מ"ל ומקסימום הזרימה שלו הוא 380 מ"ל לדקה. אם זה נשמע מרשים, זה כנראה נכון: מדובר על מוצר עם קוטר זרבובית ספריי של 2.5 מ"מ וההמלצות עליו זורמות מכל רחבי העולם. מחיר אטרקטיבי של 260 ש"ח בלבד וזמן אספקה של 3 ימי עסקים עם אפשרות לאיסוף עצמי הם מתכון להצלחה עבור כל מי שמחפשים מרסס צבע חשמלי מומלץ עם אחריות. במידה ורוצים לתאם אספקה של המוצר עד פתח הבית, אנו מציעים אותו במשלוח מהיר במחיר של 35 ש"ח.

לרכישה>>

מרסס צבע מקצועי מיכל תחתון אלומיניום 1000 מ’’ל עם דיזה 1.5 מ’’מ TAT-11001 TOTAL

 

 

 

אי אפשר לדבר על הדור הבא של אקדח צבע חשמלי בלי להזכיר דגם כמו מרסס צבע מקצועי מיכל תחתון אלומיניום 1000 מ’’ל עם דיזה 1.5 מ’’מ TAT-11001 TOTAL. זו אחת מגולות הכותרת בקטלוג שלנו, כי הוא מצליח לתפקד בתור מרסס צבע חשמלי מקצוע עם פוטנציאל שממומש עד הסוף בכל לחיצה ועם עוד המון יתרונות שאותם מרגישים כבר מהרגע הראשון. מיכל תחתון אלומיניום 1000 מ’’ל עם דיזה 1.5 מ’’מ TAT-11001 TOTAL הוא בעל מכל תחתון לסגירה נוחה ויסודית. חוץ מזה, הדיזה שלו היא 1.8 ורוחב ההתזה הוא 180-250 מ"מ. אם כל זה לא מספיק, יש לציין שמדובר על מרסס צבע מקצועי בעל ווסתים לכיוון לחץ אוויר וזרימת צבע אינטנסיבית. כעת בקטלוג במחיר של 120 ש"ח. גם אותו אפשר לתאם במשלוח עד הבית במחיר של עוד 35 ש"ח, עם אחריות יבואן ובזמן אספקה של 4 ימים בלבד.

 לרכישה>>

תתייעצו עם המקצועניים

הבעיה היא שלעיתים באמצעות מידע על מרסס צבע חשמלי מחיר מסוים לא בהכרח מתאר את הפתרון שהכי מתאים לנו. לכן במקרים כאלה, יכול להיות שנרצה לקבל המלצות על מרססי צבע מצד קולגות. אם לעומת זאת אנחנו מחפשים לדוגמא מרסס צבע חשמלי נטען אבל פשוט יותר לעבודות אמנות או כתחביב, הגורם שאיתו אפשר להתייעץ יכול להיות קרובים ובני משפחה.כל סוג של מרסס צבע חשמלי אמור לספק לנו את הפתרון האידיאלי ביחס למטרות שבגללן אנחנו משתמשים בו. לכן צריך לקחת המלצות בעירבון מוגבל, אבל כן חשוב לעקוב אחר האופן שבו מיישמים את ההנחיות של היצרן.

תחזוקה של מרססי צבע

כל דגם של מרסס צבע חשמלי מגיע עם הנחיות יצרן מדויקות. הנחיות אלו קובעות בין היתר איך יש לתחזק את המוצר, באיזה אופן מפעילים אותו, איך מפיקים ממנו את מלוא התועלת וגם מה אסור לעשות איתו. הנחיות היצרן הופכות מוצר מומלץ למוצר מושלם וכדאי להקפיד עליהן. אם לא בטוחים לגבי איך ליישם הנחיות של יצרנים מסוימים עבור מרססי צבע חשמליים, אפשר להתייעץ עם בעלי מקצוע ולהשאיר פרטים גם באתר שלנו. למומחים של אול פרודוקט יש שנים רבות של ניסיון ונשמח לסייע גם לך. כל הסיבות לקנות מרסס צבע חשמלי מומלץ דרכנו קטלוג אול פרודוקט עושה לך חיים קלים יותר גם בעת השוואה בין סוגים שונים של המלצות על מרססי צבע חשמליים. אם חשוב לך למצוא מרסס צבע חשמלי מקצועי או רק לחסוך זמן וטרחה בריסוס צבע אמנותי, הגעת לכתובת הנכונה. אנו נשמח לרכז עבורך את כל הדגמים המובילים של מרסס צבע חשמלי מומלץ תחת קורת גג אחת ופשוט לחסוך לך דאגות מיותרות. הקטלוג של אול פרודוקט מתעדכן בזמן אמת עם כל המוצרים הכי שווים שמיועדים לבעלי מקצוע בפריסה ארצית רחבה. דרכנו אפשר להשיג מרסס צבע חשמלי הנטר במחיר משתלם לכל כיס ואף לקבל מידע על מרסס צבע חשמלי המלצות מלקוחות מרוצים. כעת, הצעד הבא הוא רק לבחור את דגם הנכון עבור הפרויקט שלך ולגלות עולם חדש של אפשרויות צביעה וריסוס.

 

no-lazy